Yeni sisteme göre su tüketimi 0–15 metreküp birinci kademe, 16–20 metreküp ikinci kademe ve 21 metreküp ve üzeri üçüncü kademe olarak uygulanacak. Böylece abonelerin hangi aralıkta ne kadar ücret ödeyeceğini belirleyen sınırlar güncellenmiş oldu.Öte yandan önceki tarifede 12 metreküp altı kullanımda 57,65 TL, 13–20 metreküp arası kullanımda 109,53 TL ve 21 metreküp üzeri kullanımda 167,17 TL olan metreküp fiyatlarının uygulandığı sistem de geride kaldı.Genel kurulda sadece su tarifeleri değil, uzun süredir vatandaşların tepkisini çeken bazı ek ücretler de gündeme geldi. Aylık 140 TL’lik katı atık bedelinin kaldırılması ve 33,26 TL’lik bakım bedelinin iptali için yapılan teklifler Plan ve Bütçe Komisyonu’na sevk edildi.Söz konusu düzenlemelerin komisyonda değerlendirileceği ve nihai kararın daha sonra netleşeceği belirtildi.Haber: Şerife Öz
Bursa
Yayınlanma: 14 Mayıs 2026 - 17:08
Bursalılara Müjde: Su kademeleri yeniden çizildi, tartışmalı ücretler masada!
Bursa’da BUSKİ Olağan Genel Kurulu’nda su tarifelerine ilişkin önemli düzenlemeler kabul edildi. Alınan kararla birlikte suyun metreküp fiyatlarında bir değişikliğe gidilmezken, kullanım kademeleri yeniden belirlendi.
Bursa
14 Mayıs 2026 - 17:08
İlginizi Çekebilir








