Nisan ayının sonlarında Lizbon’da fenalaşan ve kalbi duran Çubuk, doktorların acil müdahalesiyle yeniden hayata döndürülmüştü.
2 Ay Hastanede Tedavi Gördü
Başkent Lizbon’da yaşadığı ciddi sağlık krizi sonrası yoğun bakıma alınan Oktay Çubuk, uzun süre doktor gözetiminde kaldı. Yoğun bakım sürecinin ardından normal servise alınan oyuncunun tedavisi yaklaşık iki ay sürdü.Başarılı geçen tedavi sürecinin tamamlanmasının ardından taburcu edilen Çubuk, Türkiye’ye döndü.“Doktorlara Göre Hayatımı Kaybettim”
Yaşadığı ölüm kalım mücadelesini sosyal medya hesabından paylaşan oyuncu, olayın kendisinde derin izler bıraktığını ifade etti.Oktay Çubuk, açıklamasında şu ifadeleri kullandı: “Doktorların söylediğine göre kısa bir süreliğine hayatımı kaybettim ve sonra tekrar hayata döndüm.”“Çok Şanslıyım, Hâlâ Buradayım”
Kendisine destek veren ailesine, dostlarına ve takipçilerine teşekkür eden Çubuk, bundan sonraki yaşamını daha farklı bir bakış açısıyla sürdüreceğini belirtti.Genç oyuncu, iyileşme sürecinin devam ettiğini vurgulayarak, kendisine verilen zamanı daha anlamlı ve dolu dolu yaşamak istediğini söyledi.