Türkiye’nin turnuvaya veda etmesinin ardından ABD karşısında alınan 3-2’lik galibiyetin moral açısından önemli olduğunu belirten Güneş, takımın genel performansını açık bir dille eleştirdi.
“Maça kötü başladık”
Deneyimli teknik adam, karşılaşmalarda sık sık aynı hataların tekrarlandığını vurgulayarak şu ifadeleri kullandı:“Maça yine kötü başladık. Yetenek ve yaratıcılık olarak ABD’den çok daha iyiyiz. Hücumda iyiydik ama daha iyisi olmalı.”
“Yön kaybı yaşandı”
Takımın turnuva boyunca istikrar sorunu yaşadığını belirten Güneş, hedeften sapmanın ciddi bir etki yarattığını söyledi:“Hedeften sapma olunca yön kaybı oldu. Önemli olan bundan sonra ayağa kalkmak.”
Arda Güler ve kaleci Uğurcan Çakır değerlendirmesi
Arda Güler’in açıklamalarına katıldığını ifade eden Güneş, genç oyuncuların gelişimine vurgu yaptı.Kaleci Uğurcan Çakır hakkında da konuşan Güneş, “Türkiye’nin en iyi kalecisi” ifadesini kullandı ve oyuncuya güvendiğini belirtti.“Beklentiyi çok büyüttük”
Turnuva öncesinde oluşturulan yüksek beklentinin takımı baskı altına aldığını söyleyen Güneş, şu değerlendirmede bulundu:“Avustralya ve Paraguay maçlarını kazanabilirdik. Takımda saha içi ve saha dışında bir dağınıklık vardı. Beklentiyi çok büyüttük.”
“Geleceği planlamak gerekiyor”
Güneş, Türk futbolunun gelişimi için ortak akıl ve planlamanın önemine dikkat çekerek sözlerini şu şekilde tamamladı:“Ne yaptığınızı bilin, geleceği planlayın. Daha fazla destek ve ortak çalışma bizi ileriye götürür.”







