Yıldırım Belediyesi ve Bursa Büyükşehir Belediyesi arasında yürütülen koordinasyon çalışmaları kapsamında düzenlenen istişare toplantısı, Hünkar Köşkü Sosyal Tesisleri’nde gerçekleştirildi. Toplantıya belediye yöneticileri ve ilgili birimlerin temsilcileri de katılarak ilçedeki mevcut projeler ve geleceğe yönelik planlamalar hakkında değerlendirmelerde bulundu.
Hünkar Köşkü’nde Stratejik Toplantı
Toplantıda Yıldırım ilçesinde devam eden projeler ile planlama aşamasındaki yatırımlar masaya yatırıldı. Özellikle ulaşım, kentsel dönüşüm ve sosyal yaşam alanları üzerine kapsamlı değerlendirmeler yapıldı. Yerel yönetimler arasındaki iş birliği ve koordinasyonun güçlendirilmesi gerektiği vurgulandı.Görüşmeye Bursa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Deniz Köken, daire başkanları ve Yıldırım Belediyesi başkan yardımcıları da katılarak teknik ve idari süreçlere ilişkin bilgi alışverişinde bulundu.“Ortak Akıl ile Yıldırım’ı Geleceğe Taşıyoruz”
Toplantıda konuşan Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, ilçenin gelişimi için kurumlar arası uyumun önemine dikkat çekti. Yılmaz, Yıldırım’a değer katacak projelerin iş birliği içerisinde sürdürüldüğünü belirterek, “Hemşehrilerimize daha hızlı, kaliteli ve etkin hizmet sunabilmek için yerel yönetimlerin uyum içinde çalışması önem taşıyor” dedi.Başkan Yılmaz, Yıldırım’ın sadece bugünü değil geleceği için de planlama yaptıklarını vurgulayarak ilçeyi daha modern ve yaşanabilir bir hale getirme hedeflerini dile getirdi. Bu kapsamda kentsel dönüşüm ve sosyal yaşam projelerinin öncelikli başlıklar arasında olduğu ifade edildi.Bursa Büyükşehir’den İş Birliği Vurgusu
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanvekili Şahin Biba ise Yıldırım’ın Bursa için stratejik bir ilçe olduğuna dikkat çekti. Biba, hizmetlerin daha etkin yürütülmesi için ortak akıl ve iş birliğinin süreceğini belirterek, “Bursa’nın her noktasında olduğu gibi Yıldırım’da da hizmetlerin hızlı ve etkin şekilde yürütülmesi adına iş birliğimiz artarak devam edecek” dedi.Toplantıda ayrıca Bursa genelinde yürütülen projelerin Yıldırım özelinde daha verimli hale getirilmesi için koordinasyon mekanizmalarının güçlendirilmesi gerektiği üzerinde duruldu.Yıldırım’ın Geleceği İçin Ortak Hedef
Karşılıklı görüş alışverişi şeklinde gerçekleşen toplantı, yerel yönetimlerin birlikte hareket etmesinin önemini bir kez daha ortaya koydu. Taraflar, Bursa ve Yıldırım ilçesinin gelişimine katkı sunacak projelerin hızla hayata geçirilmesi konusunda mutabık kaldı.Toplantı, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi ve iş birliği mesajlarının ön plana çıktığı bir buluşma olarak kayıtlara geçti.